Jeg er startet på en biker scout for at komme ind i Danish Garrison og troope med alle de fede mennesker herinde
dag 1. Min TB blaster fra 3DPP vælter ind af døren.
dag 2. Den glorværdige kasse fra Studio Creation droppe ind af min favorit PostNord pakkebud
dag 2,3,4,5,6,7,8,9,10 .. Så gik der byggemand Bob i mig.
to be continued...
Biker Scout
Redaktør: Garrison Captain of the Guard
- 30055
- 501st Member
- Geografisk sted: Snekkersten
- Kontakt:
Biker Scout
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af 30055 man 16 jan 2017, 02:41, rettet i alt 4 gange.
TD/TI/ID-30055 @ Nordic Garrison
Rebel Fleet Trooper & X-Wing pilot @ Nordic Base
- 30055
- 501st Member
- Kontakt:
Re: Biker Scout
Så fik jeg lavet cummerbund.
Så skal der laves støvler. Valgte at bygge dem op at et par trekkingstøvler fra deichmann.
Så skal det prøves sammen.
to be continued...Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af 30055 man 16 jan 2017, 02:40, rettet i alt 2 gange.
- 30055
- 501st Member
- Kontakt:
Side prøvning.
to be continued...
1. skade jeg mødte på mig selv med en hobby kniv (er ellers godt sluppet fra div skader)
Det skal lige siges, at min hustru, 3 børn og hvalp har været meget nysgerrig og lidt træls over mit store rod. Men sådan er det når farmand leger/arbejderto be continued...
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af 30055 man 16 jan 2017, 02:42, rettet i alt 1 gang.
- 73012
- Danish Garrison Executive Officer
- Geografisk sted: Nibe, Farstrup
Awesome
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Ser sgu rigtig godt ud Chester.
- 17126
- Danish Garrison Trooper
- Geografisk sted: Esbjerg V
- Kontakt:
Nice og lad nu vær med at skære i dig selv mere
Your sword please we dont want to make a mess in front of the Chancellor
Wrooooom wroooooom
Hvor er Ewoken henne? Hahahh
Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk
Hvor er Ewoken henne? Hahahh
Sendt fra min SM-G900F med Tapatalk
- 75128
- Danish Garrison Trooper
- Geografisk sted: Lolland
Looove it ! Hvis ikke der bliver spildt blod bliver det ikke rigtigt..
Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
"So you want to make a difference? Trust me, you’re gonna love it.”
Det ser da rigtig godt ud (^^)
En af mine personlige favoritter - biker scout´en... og så har du indviet den allerede - blod (sved og tårer) skal der til. Ser godt ud...
Gør dig selv en tjeneste og rund hjørnerne af på især dine skuldre armor, bicep og forearms (evt. også på alle de andre dele) med lidt sandpapir, de kan godt give nogen grimme mærker ellers, taler af erfaring.
Når du nu skal til at sende billeder ind, så sænk lige dine forearm armors lidt, de skal ikke sidde så højt oppe ved albuen hjælper når du har handskerne på også, de holder dem bedre på plads.
Og så lige lidt et par ekstra be-om billeder til GML teamet, for vi kommer helt sikkert til at bede om dem, hvis ikke de er med : brystarmor detaljen, shouldergap detalje, chest- til back armor elastikken, billede at tanktop-detaljer, thermal detonator detalje, bicep detalje, flakvest + et med et målebånd ved siden af velcroén bagpå, støvlerne + bagfra med målebånd ved velcro´en, cummerbund + med målebånd ved velcroen og elastikken, blaster i holsteret, handskernes detaljer, hjelmens detaljer.
Det lyder af mange ting, men lige netop biker scout´en har rigtig mange "skjulte" detaljer, som jeg er helt vild med.
Fortsat god arbejdslyst, vi glæder os til snart at få den ind til godkendelse...
Gør dig selv en tjeneste og rund hjørnerne af på især dine skuldre armor, bicep og forearms (evt. også på alle de andre dele) med lidt sandpapir, de kan godt give nogen grimme mærker ellers, taler af erfaring.
Når du nu skal til at sende billeder ind, så sænk lige dine forearm armors lidt, de skal ikke sidde så højt oppe ved albuen hjælper når du har handskerne på også, de holder dem bedre på plads.
Og så lige lidt et par ekstra be-om billeder til GML teamet, for vi kommer helt sikkert til at bede om dem, hvis ikke de er med : brystarmor detaljen, shouldergap detalje, chest- til back armor elastikken, billede at tanktop-detaljer, thermal detonator detalje, bicep detalje, flakvest + et med et målebånd ved siden af velcroén bagpå, støvlerne + bagfra med målebånd ved velcro´en, cummerbund + med målebånd ved velcroen og elastikken, blaster i holsteret, handskernes detaljer, hjelmens detaljer.
Det lyder af mange ting, men lige netop biker scout´en har rigtig mange "skjulte" detaljer, som jeg er helt vild med.
Fortsat god arbejdslyst, vi glæder os til snart at få den ind til godkendelse...
Visas Marr/Bridge Cr/Tie res./Gunner/Jawa/Army Engi./Shadow Scout
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21
Ret:Biker scout,Darth Traya,Tie Pilot,Darth Nihilus
TFE:mentor 2013->,Staff´16->,LCA´19->
Krayt Staff´22->, Spec. DCA´24
LHM´24
DG GML 2016-17,GHM´19-21,GMBO´21